söndag 13 april 2008

Ridning Igen:)

Igår var jag och red igen! Jag var i stallet från 10 till 4 någonting. Jag hjälpte till att mocka, kratta löv från infarten, flytta hinder från en paddock till en annan m.m! Vid halv tre var det dags att rida. Jag skulle rida en häst som hetter Monkey men jag ändrade mig för många gånger och sa att jag ville rida Holly istället så det blev Holly. Vi hoppade, hade lite dressyr och red lite barbacka på slutet. Natalie har sedan länge beställt bilder på Holly och fölet på riskolan så här kommer dom: På första bilden är det Monkey, på andra och tredje är det Holly på fjärde är det fölet och femte en av mina ridlärare Ramona med min andra ridlärares hund i knät(Ramona ville inte bli fotad:P).Fölets mamma har dött så hästen bredvid är hennes syster/bror, komemr inte ihåg om det är ett sto eller en vallack:) Jag ska nog be mamma/pappa att ta lite bilder på mig när jag rider på onsdag!




7 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att du har bloggat igen!
Fina hästbilder, tur att hästarna inte gör som Ramona.Kram F o F.

Anonym sa...

Äntligen!!

Natalie

Anonym sa...

Villka fina bilder!! Och villken söt hund. Fölet såg lite rangligt ut:P men var urgulligt!<3<3<3<3<3 Jag kan faktiskt förstå varför Ramona inte ville bli fottad! Jag menar tänk att en hög galna skåningar glor på en;P

Din Nattis

Anonym sa...

Vilket slitgöra! Men det kanske är kul!! Söta hästar :-)
Moster

Anonym sa...

Hej! (för 3:e ggn:P)

Vad heter fölet?? Kan du lägga in ett fotto på du vet vem?? ( Lord Voldemort:P Haha nej nt han...)

Kram din Nattis

Anonym sa...

Boy´s are also intresting thing.
James

Anonym sa...

There are many places with horses.
http://www.bollerup.se/